🪻PROMO wtorki 🪻W kwietniu duet laser pikosekundowy z mezoterapią tropokolagenem -20%🪻Utrata jędrności, zmarszczki, blizny potrądzikowe, rozstępy🪻

WIOSENNE SPA 💛 W kwietniu do zabiegów pielęgnacyjnych twarzy zabieg bandażami AROSHA 200 zł💛

Poprawa jędrności biustu

Piękny, zadbany, jędrny biust to jeden z najważniejszych atrybutów kobiecości. Niestety, skóra piersi jest cienka, wrażliwa i szczególnie podatna na wszelkie czynniki zewnętrzne, które wpływają niekorzystnie na jej kondycję.
Z wiekiem skóra biustu traci gęstość, sprężystość i jędrność, a co za tym idzie – biust zmienia swój kształt i staje się źródłem kompleksów.
Pacjentkom, które szukają nieinwazyjnych procedur, które skutecznie odmłodzą, ujędrnią i zagęszczą skórę biustu, proponujemy innowacyjne zabiegi, które nie są obarczone ryzykiem powikłań.

Co wpływa na jędrność biustu?

Wśród czynników wpływających na jędrność biustu nich nie sposób nie wymienić okresu ciąży i karmienia piersią, częstych radykalnych wahań wagi, niewystarczającej lub nieodpowiedniej pielęgnacji skóry, a także złej diety, odwodnienia i nieaktywnego trybu życia. Nie bez wpływu pozostają tak prozaiczne przyczyny, jak nieodpowiednio dobrany biustonosz czy zgarbiona pozycja ciała, a także, co oczywiste, naturalne procesy starzenia się skóry oraz czynniki genetyczne i grawitacyjne. Wszystko to sprawia, że skóra biustu traci gęstość, sprężystość i jędrność, a co za tym idzie – biust zmienia swój kształt, zdradza nasz wiek i często jest źródłem kompleksów.

Chirurgia plastyczna oferuje inwazyjne metody rozwiązujące problem utraty jędrności piersi, korekty ich kształtu czy rozmiaru, jednak procedury te obarczone są wieloma przeciwwskazaniami, dużym ryzykiem działań niepożądanych oraz często długą i bolesną rekonwalescencją. Pacjentkom, które szukają nieinwazyjnych i małoinwazyjnych procedur, które skutecznie odmłodzą, ujędrnią i zagęszczą skórę biustu, medycyna estetyczna proponuje różnorodne innowacyjne zabiegi, które nie są obarczone tymi niekomfortowymi następstwami. Jeśli więc zależy nam, by do widocznej poprawy wyglądu i kondycji skóry piersi doprowadzić bez użycia skalpela, warto zaufać właśnie medycynie estetycznej.