Mezoterapia witaminowa skóry głowy

Nigdy więcej słabych, rzadkich i wypadających włosów.
Witaminowa mezoterapia skóry głowy pozwoli Ci zapomnieć o problemach z włosami i owłosioną skórą głowy.
CZAS TRWANIA
30 minut
NAJLEPSZY EFEKT
Seria 3-6 zabiegów
CZĘSTOTLIWOŚĆ
I etap: co 14 dni przez 2 miesiące; II etap: co miesiąc przez pół roku
KTO WYKONUJE?
lekarz
ZNIECZULENIE
miejscowe
REKONWALESCENCJA
1–2 dni

Witaminowa mezoterapia skóry głowy jest zabiegiem rekomendowanym Pacjentom z problemami z włosami i owłosioną skórą głowy. Witaminy z grupy B (B3, B5, B6, B7, B9, B12), a także tak cenne składniki jak arginina, glutamina, glicyna, cysteina i cynk (główne składniki keratyny), kompleksowo działają na skórę głowy i włosy. Wzmacniają włosy od korzeni i cebulek aż po same końce. Stymulują wzrost nowych włosów. Hamują wypadanie włosów. Zakres działania witaminowej mezoterapii skóry głowy jest bardzo szeroki: od stymulacji wzrostu włosów i zahamowania ich wypadania, przez odżywienie skóry głowy, regulację wydzielania sebum. Jednym z najważniejszych efektów tego zabiegu jest zahamowanie wypadania włosów i łysienia, niezależnie od tego, czy przyczyną tego przykrego procesu są wahania hormonalne, ciąża, stres czy zła dieta.

Witaminowa mezoterapia skóry głowy wykonywana jest w dwóch etapach. Pierwszy z nich trwa dwa miesiące i zakłada podawanie preparatu w około dwutygodniowych odstępach – jest to intensywna faza zwalczania problemów skóry głowy. Drugi etap trwa od trzech miesięcy do pół roku, a mezoterapia wykonywana jest co miesiąc – w tej fazie głównym celem jest podtrzymanie i utrwalenie efektów.

Jak przebiega zabieg?

KONSULTACJA
    Omówienie oczekiwań Pacjenta, przedstawienie szczegółów procedury zabiegowej, uzupełnienie dokumentacji medycznej.
    PRZYGOTOWANIE
    Dezynfekcja i nałożenie kremu powierzchniowo znieczulającego.
    ZABIEG MEZOTERAPII
    Koktajl witaminowy wprowadzany jest śródskórnie za pomocą cienkiej igły. Dla lepszego rozprowadzenia preparatu lekarz wykonujący mezoterapię rozmasowuje miejsca wkłuć.
    ZAKOŃCZENIE
    Bezpośrednio po zabiegu Pacjent może odczuwać miejscowy ból i nadwrażliwość na dotyk. Omówienie zaleceń pozabiegowych.

FAQ – witaminowa mezoterapia skóry głowy

Dla kogo?

Witaminowa mezoterapia skóry głowy przeznaczona jest dla kobiet i mężczyzn borykających się z problemami owłosionej skóry głowy i włosów: ich osłabieniem i wypadaniem, łysieniem, utratą gęstości włosów. Może też być wykonywana jako zabieg profilaktyczny skoncentrowany na zdrowiu skóry głowy i na utrzymaniu jej w dobrej kondycji.

Jakie są obszary zabiegowe?

owłosiona skóra głowy

Jak się przygotować?

Dwa dni przed zabiegiem nie należy przyjmować leków wpływających na krzepliwość krwi, w tym kwasu acetylosalicylowego i niesteroidowych leków przeciwzapalnych. Dzień przed zabiegiem powinno się starannie umyć włosy, a na zabieg należy zgłosić się z włosami nieobciążonymi żadnymi kosmetykami do stylizacji (pianki, lakiery, gumy).

Jak wygląda zabieg?

W przypadku pacjentów o szczególnej wrażliwości na ból przed zabiegiem możliwe jest zastosowanie miejscowego znieczulenia kremem lub sprayem. U osób z łysieniem lub znacznym przerzedzeniem koktajl witaminowy wprowadzany jest śródskórnie. Bezpośrednio po zabiegu specjalista wykonuje dodatkowo masaż skóry głowy, dzięki czemu preparat jest równomiernie rozprowadzany w tkankach.

Kiedy pojawią się efekty?

Widoczne efekty witaminowej mezoterapii skóry głowy pojawiają się po serii zabiegów, a są nimi zahamowanie wypadania włosów i procesu łysienia, wyraźnie zdrowsze i gęstsze włosy i przywrócenie naturalnej równowagi owłosionej skóry głowy.

Jakie są zalecenia pozabiegowe?

Przez kilka dni po zabiegu nie należy narażać skóry na działanie wysokiej temperatury, niewskazane jest korzystanie z sauny, solarium i basenu. Nie należy także spożywać alkoholu.

Jak długo trwa rekonwalescencja?

Bezpośrednio po zabiegu może pojawić się zaczerwienienie w miejscach wstrzyknięć, miejscowy ból, tkliwość i nadwrażliwość na dotyk, jednak skutki te zanikają samoistnie po 1–2 dniach.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu?

choroba nowotworowa
    ciąża i laktacja
    miesiączka
    choroby autoimmunologiczne
    infekcje skóry (bakteryjne, wirusowe, grzybicze)
    przyjmowanie leków przeciwzakrzepowych
    opryszczka
    choroby pasożytnicze

Jakie są wskazania do zabiegu?

wypadanie włosów, łysienie
    włosy osłabione, pozbawione blasku, rzadkie, matowe
    zła kondycja skóry głowy

Jakie są efekty zabiegu?